.

piątek, 8 lipca 2011

Adwords, Google, promocja strony, reklama w internecie

AdWords jest to serwis reklamowy Google. Zasada jego działania polega na tym, że sprzedaje on linki reklamowe , które wyświetla się jako reklamy kontekstowe pasujące do wyników wyszukiwania w Google oraz na innych stronach współpracujących z tą korporacją. Adwords to sposób zarządzania reklamami w Google. W związku z ogromną popularnością Internetu jako środka komunikacji międzyludzkiej, reklamowanie się na stronach www jest bardzo opłacalną i przynoszącą krociowe zyski formą promocji.
Celem dotarcia do potencjalnego klienta, nie wystarczy jedynie zaprojektować i założyć strony internetowej. Trzeba swoją działalność odpowiednio wypromować, by człowiek szukający w sieci danej usługi lub produktu trafił na określoną stronę internetową. Takimi zadaniami zajmują się specjalne firmy zatrudniające znawców z zakresu e-marketingu, doświadczonych copywriterów oraz wielu innych fachowców, którym nieobcy jest Internet i wszelkie narzędzia, jakie usprawniają poruszanie się w tej informacyjnej sieci.
Nie ma chyba obecnie poważnej, szanującej się firmy, która nie posiadałaby własnej strony internetowej. O ile do dużych, znanych korporacji nie jest trudno trafić, o tyle do mniejszych przedsiębiorstw, które dopiero stawiają pierwsze kroki na rynku już nie tak łatwo dotrzeć. Z tego i jeszcze wielu innych powodów warto pokusić się o promocję strony przez Internet. Nie jest ona aż tak kosztowna, jak tradycyjne formy promocji (ogłoszenia w gazetach, telewizji, radio) a dociera do ogromnej rzeszy potencjalnych klientów.
Przedsiębiorcy i usługodawcy nie powinni lekceważyć tego potężnego medium, ponieważ za jego pośrednictwem mogą dotrzeć do bardzo wielu osób, które zainteresują się ofertą handlową danej firmy. Jeśli chodzi o kampanie Adwords, to linki sponsorowane powinny być oparte na właściwie dobranych słowach kluczowych. W ten sposób reklamodawca ma pewność, że trafi do zaprojektowanej grupy docelowej. Jeśli bowiem wpisuje się w pole wyszukiwania określona frazę, to system automatycznie wyszukuje najbardziej zbliżonych wyników. Stąd tak istotna jest przemyślana i najlepiej skonsultowana ze specjalistami z zakresu elektronicznego marketingu strategia reklamowa.
Reklama, o której mowa, pojawia się nad wynikami organicznymi lub po ich prawej stronie, w kolumnie a kolejność poszczególnych linków zależy między innymi od tego, czy reklama została profesjonalnie sformułowana i jaki koszt ustalono za jedno kliknięcie. Doświadczenie pokazało, że taka forma promocji jest niezwykle skuteczna. Wystarczy uzmysłowić sobie, jak wielu ludzi codziennie korzysta z sieci, by przekonać się, jak ogromne są możliwości pozyskiwania zainteresowania nowych potencjalnych klientów.
Znalezienie profesjonalnej firmy, która zajmuje się e-marketingiem wcale nie jest trudne. Ta gałąź gospodarki bardzo prężnie i szybko się rozwija i coraz więcej młodych ludzi wiąże swoją zawodową przyszłość z Internetem. To medium daje bowiem nieograniczone wręcz możliwości rozwoju i stwarza warunki do nieustannego rozwoju.
Tagi: , , ,
źródło: http://www.artykuly.net.pl/index.php/promocja-strony-z-wykorzystaniem-google-adwords/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz